پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229744
مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور
ايجاد رضايت شغلي در کارکنان شهرداري باعث تقويت انديشه کاري مي شود
تاریخ انتشار : 1397/10/30 23:47:20
نمایش : 1484
مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور گفت: ايجاد رضايت شغلي و افزايش انگيزه در کارکنان شهرداري باعث مي‌شود تا توانمندي آنان را براي فکر کردن و انديشه‌هاي مثبت کاري تقويت سازد.
عباس کرکه آبادي، مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور  در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار به منابع انساني شهرداري ها که مهمترين عامل در ايجاد درآمد پايدار است اشاره داشت و گفت:  منابع انساني شهرداري‌ها اصلي‌ترين عامل ايجاد درآمد پايدار محسوب مي‌شوند و در اصل از عواملي بشمار مي‌روند که مي‌توانند کمبودها و محدوديت‌ها را در ديگر عوامل جبران نموده و به افزايش درآمد کمک نمايند.

وي تصريح کرد: در يک سيستم تفکر و انديشه انساني، بسياري از کاستي‌ها و محدوديت‌هاي مادي را با تکيه‌بر نيروي فکر واستعدادانساني، برطرف مي‌کند و يا کاهش مي‌دهد.

وي بيان داشت: به‌عبارت‌ديگر توليد درآمد به منابع انساني و کار او بستگي دارد، آنچه در حال حاضر در شهرداري‌ها مهم مي‌باشد اين است که نيروهاي خدوم شهرداري‌ها مي‌توانند با انديشه و فکر خود، تغييرات مثبت در منابع مادي را شناسايي کنند و سپس با بررسي‌هاي دقيق، موجبات درآمدزايي براي شهرداري خود را فراهم سازند.

وي اظهار داشت: آنچه امروزه به نام تکنولوژي مطرح است. چيزي جزء تحولات شگرف فکر انسان در تسلط بر طبيعت نيست، درواقع شهرداران که به‌عنوان مديران توليد ذکر مي‌شوند با توان نيروي انساني خود در اداره کردن شهر موفق خواهند بود.

مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشورگفت: توجه به عامل نيروي انساني به‌عنوان مهم‌ترين سرمايه در دستگاه‌ها بخصوص شهرداري‌ها بيش از گذشته داراي اهميت بوده و بايد به آن توجه کافي داشت.

وي افزود: شهرداري‌ها به‌عنوان يک موسسه عمومي غيردولتي، با توان خود به‌صورت خودکفا براي ارائه خدمات مهم شهري به شهروندان ايجاد مي‌شوند و انسان‌هاي درون آن مي‌بايست با اقدامات خود زمينه توليد درآمد را فراهم نموده و درنهايت خدمات مطلوب به مردم را ارائه نمايند.

وي تصريح کرد: ايجاد رضايت شغلي و افزايش انگيزه در کارکنان باعث مي‌شود تا توانمندي آنان را براي فکر کردن و انديشه‌هاي مثبت کاري تقويت سازد.

وي بيان داشت: ايجاد امنيت شغلي با بهبود وضعيت استخدامي کارکنان، برقراري عدالت در پرداخت حقوق و مزاياي کارکنان، بررسي عوامل مؤثر بر توانمندسازي نيروي انساني و اقدامات لازم بر آن‌ها بستري را فراهم مي‌سازد تا کارکنان شهرداري‌ها بتوانند بدون دغدغه بافکر، دانش و انديشه خود درآمد کافي را براي توسعه و آباداني شهر خويش فراهم سازند.

وي در پايان گفت: اميد است با تصويب پيشنهاد اصلاح فوق‌العاده جذب کارکنان، اصلاح آئين‌نامه حقوق و مزاياي شهرداران، همچنين ساماندهي نيروي انساني در شهرداري‌ها و بهبود وضعيت استخدامي کارکنان غيررسمي شاهد افزايش اعتماد و انگيزه کافي براي تلاش مضاعف در آباداني و ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم عزيزمان باشيم

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html